Proč nakoupit u nás?
1. Při nákupu kompletních kol (4x pneumatiky + 4x disky) je přezutí vč. vyvážení a materiálu za pouhých 480,-Kč (ocelové/ plechové disky), resp. 600,-Kč (alu disky).
Při nákupu jen disků nebo pneumatik je přezutí se slevou 30 % z našeho ceníku
2. K alu diskům je příslušenství (šrouby, vymezovací kroužky, krytky) zdarma (pokud je nutné)
3. Možnost výhodného uskladnění pneu a disků na sezónu
4. Všechny produkty se odesílají přímo od nás – zajištěna pečlivá kontrola
5. Kvalitní doprava zboží balíkovými službami
RETRO! Vraník VT8 8,25-20
Protektor Vraník VT8 nákladní "ZA TEPLA", záběrový dezén, cena uvedena bez kostry!
Dezén určený především pro legendární stroj Praga V3S!
Cena platí při zakázkovém protektorování, na kostru dodanou zákazníkem.
Jinak bude uvedená cena kostry dodatečně přičtena.
Cena kostry bez DPH: 500 Kč
Firma Vraník musela kvůli obrovskému zájmu zdvojnásobit kapacitu výroby nákladních protektorů technologií "za tepla" (pozor - nejsou určeny na řídící nápravu!).
Mezi nesporné výhody těchto produktů patří:
- celopatkové provedení, je obnovena i bočnice pneu - odpadá zákazníkovi komplikace s párováním typů (názvů) koster!
- na každý typ dezénu je použit speciální materiál s vlastnostmi pro daný dezén. Vodící dezén s ohledem na odolnost vůči otěru, záběrové dezény s ohledem na mechanickou pevnost atd. - dezény jsou vyráběny v maximálních šířkách a hloubkách.
Samozřejmostí je rentgenová zkouška každé kostry a výrobku (shearograf)!
Dvojitá rentgenová kontrola platí i pro nákladní protektory vyráběné technologií za studena, kde se používají osvědčené dezény značek MIDAS, KRAIBURG a GALGO.
Jak probíhá protektorování pneu?
1. systém protektorování za tepla Ojetá pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří, indexů a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén a boční popisy. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací roztok a nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál. Poté je do nového materiálu při tlaku 14 atm. a teplotě 150 °C vylisován nový dezén. Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována. Pneumatika je připravena k další montáži.
2. systém protektorování za studena Ojetá nákladní pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací materiál a poté nový již zvulkanizovaný dezén. V autoklávu pak dojde při tlaku 6 atm. a teplotě 115 °C ke zvulkanizování dezénu s kostrou. Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována. Pneumatika je připravena k další montáži.