Proč nakoupit u nás?

 

1. Při nákupu kompletních kol (pneu + disk) je přezutí vč. vyvážení a materiálu za pouhých 480,-Kč.

    Při nákupu jen kol nebo pneumatik je přezutí se slevou 30 %z našeho ceníku

2. K alu kolům je příslušenství (šrouby, vymezovací kroužky, krytky) zdarma

3. Možnost výhodného uskladnění pneu a disků na sezónu

4. Všechny produkty se odesílají přímo od nás – zajištěna pečlivá kontrola

5. Kvalitní doprava zboží balíkovými službami

Vraník VT8 8,25-20

825
20
Vraník
doživotní
TN0017
3-5 dnů
6 389 
43%
3 030 Kč
3 666  vč. DPH
Tento produkt můžete mít na splátky od Homecreditu: Spočítat

RETRO! Vraník VT8 8,25-20

Protektor Vraník VT8 nákladní "ZA TEPLA", záběrový dezén, cena uvedena bez kostry!

Dezén určený především pro legendární stroj Praga V3S!

Cena platí při zakázkovém protektorování, na kostru dodanou zákazníkem.
Jinak bude uvedená cena kostry dodatečně přičtena.

 

Cena kostry bez DPH:       500 Kč

 

Firma Vraník musela kvůli obrovskému zájmu zdvojnásobit kapacitu výroby nákladních protektorů technologií "za tepla" (pozor - nejsou určeny na řídící nápravu!).

Mezi nesporné výhody těchto produktů patří:

- celopatkové provedení, je obnovena i bočnice pneu - odpadá zákazníkovi komplikace s párováním typů (názvů) koster!

- na každý typ dezénu je použit speciální materiál s vlastnostmi pro daný dezén. Vodící dezén s ohledem na odolnost vůči otěru, záběrové dezény s ohledem na mechanickou pevnost atd. - dezény jsou vyráběny v maximálních šířkách a hloubkách. 

Samozřejmostí je rentgenová zkouška každé kostry a výrobku (shearograf)!

Dvojitá rentgenová kontrola platí i pro nákladní protektory vyráběné technologií za studena, kde se používají osvědčené dezény značek MIDAS, KRAIBURG a GALGO.

 

 

 

Jak probíhá protektorování pneu?

1. systém protektorování za tepla Ojetá pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří, indexů a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén a boční popisy. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací roztok a nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál. Poté je do nového materiálu při tlaku 14 atm. a teplotě 150 °C vylisován nový dezén. Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována. Pneumatika je připravena k další montáži.

2. systém protektorování za studena Ojetá nákladní pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací materiál a poté nový již zvulkanizovaný dezén. V autoklávu pak dojde při tlaku 6 atm. a teplotě 115 °C ke zvulkanizování dezénu s kostrou. Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována. Pneumatika je připravena k další montáži.

 

 

Obecné parametry

Vraník
doživotní

Pneumatiky

825
20"
Nákladní
VT8

Vložte kód přesně tak jak ho vidíte na obrázku.

uskladneni-pneu