Jak nakupovat

1. Jak objednávat


Vyberte si produkt. U jeho detailu nejdříve vyplňte počet kusů. Poté klikněte na tlačítko "Do košíku". Objeví se okno s výpisem zboží a dvěma možnostmi: 1. Zpět k nákupu (vrátí vás k dalšímu výběru zboží), 2. Objednávka. V objednávce začněte po jednotlivých krocích vyplňovat údaje. Dbejte na dodržování diakritiky a správnosti vašich údajů (adresa, e-mail, telefon, atd.). Po odeslání objednávky vám přijde automatický e-mail s informací, že objednávka byla přijata. Až poté vám zpravidla do 24 hodin (v pracovních dnech) přijde další e-mail s upřesňujícími informacemi, např. s fakturou k převodu (pokud jste zadali tento způsob úhrady).

Možnosti podání objednávky:

  • a) Objednávka přes náš e-shop www.extrapneu.cz (postup viz výše)
  • b) Telefonicky - naši pracovníci jsou Vám k dispozici na těchto telefonních číslech:
    * Praha – 235 300 376 (Po-Pá 8°°-17°° nebo dle dohody)
    * GSM – 774 33 16 44

  • E-mailem - objednávku můžete zaslat také na tuto e-mailovou adresu: info@extrapneu.cz (je nutné uvést přesnou dodací nebo fakturační adresu, tel. kontakt, počet a druh objednaného zboží, způsob platby a převzetí).

2. Pneumatiky a disky skladem

V internetovém obchodě www.extrapneu.cz naleznete mnoho položek zboží skladem, což znamená, že zboží je dostupné a k dodání ihned nebo s expedicí do 24h. Produkty, které jsou skladem mají údaj "skladem" uvedený jak v základním zobrazení, tak i v detailu, včetně skladového množství.

Další produkty jsou skladem (u dodavatelů) a je u uvedena dostupnost 3 - 5 dnů (samozřejmě pracovních). V detailu produktu je rovněž uvedena kusová zásoba. Expedice zboží k zákazníkovi je v této souvislosti 1 - 5 pracovních dnů (dle značky a prodejnosti produktu). Díky naší široké základně dodavatelů je toto zboží odesíláno z celé Evropy, samozřejmě vždy v kvalitě 1. jakosti a co nejmenšího výrobního stáří.

Produkty pouze s dostupností 3 - 5 dnů, ale bez skladové dostupnosti, jsou standardně dostupné, avšak v krajních případech mohou být vyprodané. Poté vždy informujeme zákazníka.

Produkty s dostupností "na dotaz" je nejlepší poptat předem (telefonicky nebo e-mailem), protože nemusí být dostupné nebo zdražily.