Proč nakoupit u nás?
1. Při nákupu kompletních kol (4x pneumatiky + 4x disky) je přezutí vč. vyvážení a materiálu za pouhých 480,-Kč (ocelové/ plechové disky), resp. 600,-Kč (alu disky).
Při nákupu jen disků nebo pneumatik je přezutí se slevou 30 % z našeho ceníku
2. K alu diskům je příslušenství (šrouby, vymezovací kroužky, krytky) zdarma (pokud je nutné)
3. Možnost výhodného uskladnění pneu a disků na sezónu
4. Všechny produkty se odesílají přímo od nás – zajištěna pečlivá kontrola
5. Kvalitní doprava zboží balíkovými službami
Vraník REGIO-V 315/70 R22,5
Protektor Vraník REGIO-V nákladní "ZA TEPLA", záběrový dezén, cena uvedena bez kostry!
Kvalitní celopatkové provedení Vraník REGIO-V - odpadá problém s párováním typů koster!
Šířka dezénu: 285mm.
Hloubka dezénu: 19mm.
Pneu není určena na řídící nápravu!!!
Cena platí při zakázkovém protektorování, na kostru dodanou zákazníkem.
Jinak bude uvedená cena kostry dodatečně přičtena.
Cena kostry bez DPH: 800 Kč
Firma Vraník musela kvůli obrovskému zájmu zdvojnásobit kapacitu výroby nákladních protektorů technologií "za tepla" (pozor - nejsou určeny na řídící nápravu!).
Mezi nesporné výhody těchto produktů patří:
- celopatkové provedení, je obnovena i bočnice pneu - odpadá zákazníkovi komplikace s párováním typů (názvů) koster!
- na každý typ dezénu je použit speciální materiál s vlastnostmi pro daný dezén. Vodící dezén s ohledem na odolnost vůči otěru, záběrové dezény s ohledem na mechanickou pevnost atd. - dezény jsou vyráběny v maximálních šířkách a hloubkách.
Samozřejmostí je rentgenová zkouška každé kostry a výrobku (shearograf)!
Dvojitá rentgenová kontrola platí i pro nákladní protektory vyráběné technologií za studena, kde se používají osvědčené dezény značek MIDAS, KRAIBURG a GALGO.
Jak probíhá protektorování pneu?
1. systém protektorování za tepla Ojetá pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří, indexů a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén a boční popisy. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací roztok a nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál. Poté je do nového materiálu při tlaku 14 atm. a teplotě 150 °C vylisován nový dezén. Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována. Pneumatika je připravena k další montáži.
2. systém protektorování za studena Ojetá nákladní pneumatika (kostra) je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu. Poté je z pneumatiky odstraněn starý dezén. Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací materiál a poté nový již zvulkanizovaný dezén. V autoklávu pak dojde při tlaku 6 atm. a teplotě 115 °C ke zvulkanizování dezénu s kostrou. Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována. Pneumatika je připravena k další montáži.