Proč nakoupit u nás?
1. Při nákupu kompletních kol (4x pneumatiky + 4x disky) je přezutí vč. vyvážení a materiálu za pouhých 480,-Kč (ocelové/ plechové disky), resp. 600,-Kč (alu disky).
Při nákupu jen disků nebo pneumatik je přezutí se slevou 30 % z našeho ceníku
2. K alu diskům je příslušenství (šrouby, vymezovací kroužky, krytky) zdarma (pokud je nutné)
3. Možnost výhodného uskladnění pneu a disků na sezónu
4. Všechny produkty se odesílají přímo od nás – zajištěna pečlivá kontrola
5. Kvalitní doprava zboží balíkovými službami
Obecné parametry
Pneumatiky
Nosnostní index, nebo také hmotnostní index udává jaké maximální zatížení může jedna pneumatika unést.
Rychlostní index udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna.
Valivý odpor má přímý vliv na spotřebu paliva a životní prostředí. Čím nižší valivý odpor pneumatika má, tím je nižší spotřeba pohonných hmot a produkce oxidu uhličitého. Na štítku je stupnice A až G (A – nejnižší, G – nejvyšší valivý odpor).
Čím lepší adheze pneumatiky na mokré vozovce, tím je kratší její brzdná dráha. Značení je vyjádřeno úrovněmi A až G (A – nejlepší, G – nejhorší). Posun o jednu úroveň by měl odpovídat prodloužení/zkrácení brzdné dráhy z rychlosti 80 km/h o 3 – 6 metrů.
Měření vnější hlučnosti pneumatiky je vyžadováno Evropskou unií z důvodu dlouhodobého plánu unie na snižování emisí hluku a je to tak důležitý parametr pro životní prostředí. Toto se týká primárně nákladních pneumatik, které mají vliv na hlučnost silničního provozu značnou a zatěžují tak životní prostředí a zvyšují emise hluku.
Je velmi nutné si uvědomit, že tato hodnota nemá vůbec nic společného s hlučností uvnitř vozidla. Vnější hlučnost nemá žádný vliv na hlučnost, kterou vnímáte od pneumatik za jízdy uvnitř vozidla.
Na štítku je hlučnost znázorněna pomocí jedné až tří vln a hodnoty hluku v decibelech, tedy od tichého po hlučnější a vedle toho je uvedena hodnota v decibelech.
Každá vlna znamená rozdíl 3 dB vnější hlučnosti. Rozhodujícím kriteriem je hodnota vnějšího hluku, kterou určuje EU od roku 2016. Pneumatiky se třemi vlnami překračují tento limit o 3 dB. Pneumatiky se dvěmi vlnami jsou pod tímto limitem. Pneumatiky s jednou vlnou jsou ještě o 3 dB níž.
Zjednodušeně řečeno, pneumatika s jednou vlnou má z hlediska budoucího nařízení EU od roku 2016, 4x nižší vnější hluk než pneumatika se třemi vlnami.